CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 2, 2009

glad to grad..........







27 May 2009 majlis konvokesyen aku berjalan lancar walaupun datang lambat..hehe..tapi best gak dtg lambat sbb org tlg pakaikan jubah kat kite..cume mmg kalut ribut sket..aper pun aku hepi sbb family aku sudi dtg jauh2 semata2 nak raikan ari bermakna aku ni..tgkiu very much n i love you all..kat sini korang bleh la tengok gambar konvo aku yg x seberapa ni ok..terima kasih kpd abg aku yg sponsor pakej percutian ke melaka dan penginapan 5 bintang di rumah kakak sendiri termasuk set mkn ikan bakar di Alai, tengok bunga api di A Famosa Resort, pakej mkn tengahari di R&R Seremban, pakej mandi manda di air panas Gadek.Hasilnya aku terpaksa monteng keje di campur cuti yang melampau yg mana stat 27hb sehingga 1 Jun..hehe...akibatnya ari ni keje berjuta-juta yg harus aku setle.

0 comments: