CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 6, 2009

C U soon beb

Petang besok aku nak balik kampung aa..nak melawat nenek aku kat Raub, Pahang. Kelmarin aku dapat call dari sepupu ku yang nenek ku jatuh tangga dan masuk wad Hosp Raub. x sedar..semalam, alhamdulillah dah sedar cuma x bleh nak cakap..sebenarnya nenek aku dah tua sangat..umur dah 91 tahun..aku mmg kagum ar sbb umur die dan kakak die mmg pjg.kakak die (nenek sedare aku la) baru je meninggal awal tahun ni pada umur 90++..org tua dulu2 mmg pjg umur.sbb diorang suka makan ulam, kerja kuat, xde macam org sekarang ni..buat keje penat sket da mengeluh kan..pastu dok makan fast food je.. aper pun korang doakan perjalanan ku selamat keh..dont sms and drive..

3 comments:

Towkeywong said...

saiya loakan amoi selamat pigi selamat malik..
kilim salam sama siti nurnaliza..
Lia punya husband Latok K ala wang pinjam sama saiya, talak bayar lagi..

che-deal said...

Manirah,

Semoga nenek anda sentiasa sihat.
Semoga perjalanan pergi dan balik selamat..
Jangan terlajak balik Pengkalan Chepa cukup..

manirah said...

dpt emergency call ari kamis lepas. x sempat gak jumpa.nenek dah xde. x sempat nk cium wat kali terakhir.smpai lmbat. smpai je dah nak kebumi.sedih sangat